onsdag 28 juli 2010

Från Kina till Moskva och vem fan bryr sig?

Kände att det var dags för ett inlägg här igen.
Har övergått till twitter men kan ändå inte kan överge denna gammla vän helt och hållet:( Blir att bygga upp den här misslyckade "bloggen" igen då, efter nästan ett år...
Efter en helt misslyckad utekväll på Banken i Kristianstad,så känner jag mig ändå ganska nöjd med livet,eller vad säger du snygging?;))
Sitter just nu och funderar lite över framtiden och allt annat, lyssnar på Oskar Linnros tillsammans med några tända ljus och mys på rummet.
Majsan har förälskat sig i min soffa och (hmm) tagit den i belägring.
Smart, för nu kan ingen annan sitta i den,om man inte vill ha hårig rumpa förstås.
Så ja.. Vad har jag pysslat med denna underbara sommar då?
Sanning är att jag mest åkt fram-och-tillbaka hela sommaren..
Men vad hade livet varit utan en sommar på tåg? Inte lika härlig antar jag;)
Var värst från Malmö...Var 40 grader och Majsan var med . Hade varit ordentlig och beställt billjett till djurkupèn, men var helt proppfullt så vi hamnade på golvet i passagen. Och sen klev jag av i Hässleholm för att bli fast där i 3 h pga ngt el-fel. Men pga några snälla killar fick jag låna en liten minifläkt till katten...haha.. Sprang sedan runt som en galning mellan olika stationer + att Majsan kissade i buren,inte helt lyckat..,men hade tur som vanligt och fick hjälp med alla väskorna;) ...U know it babe..

Nej nu ska jag sova,,godnatt alla ni där ute<33

"Om du vore bränd som mig,skulle jag gå hem med dig"

Tack Erik